pátek 21. dubna 2006

Přání k svatbě kámošky

Úsměv stále na tváři,
ať ti pořád vytváří
ten, který tě má moc rád,
a který si tě bude brát.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nemám sice čas, ale i tak:-) Myslím, že to všichni budou respektovat:-)) Tak zatím pa pa Veber

Anonymní řekl(a)...

Aha, tak jsem to napsala do špatné kolonky:-)) Tedy ke špatnému příspěvku, no, to nevadí:-))) K tomu přání se také připojuji - hodně dětí, žádný rozvod!!

Anonymní řekl(a)...

Moc pěkný, vím že jsem ti to už říkala, ale ted to teprv sepíšu, taky doufám až se jednou budu vdávat že mi něco napíšeš, jinak myslim, že ta holka je ráda že má tak bezvy kámošku jako jsi ty

Anonymní řekl(a)...

Díky Marti.:) To si piš, že Ti něco napíšu!

Anonymní řekl(a)...

děkuju a už se brzo těším, ale s tou svadbou to vidím blbě

Anonymní řekl(a)...

Martině:
Však uvidíme:)... nikdy neříkej nikdy.

Anonymní řekl(a)...

Jasně to jo, budu nakonec první vdaná, ne to je jedno, ale je fakt pěkný že jsi ji to napsala škoda že si to asi nepřečte určitě by jí to udělalo radost

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že přečte, nebo aspoň má možnost:).

Anonymní řekl(a)...

Všem: to víte, že jsem si to přečetla...
jinak moc děkuju Angelice, že mám tak bezva kamarádku jako je ona. :-D

Anonymní řekl(a)...

Tortojs: Díky... já jsem taky ráda, že tě znám.:)