středa 11. července 2012

Nepodařené nákupy

Měla jsem v úmyslu pořídit si v sekáči pěkné levné lněné kalhoty, abych měla na Šumavu něco dlouhého, v rámci možností elegantního, ale zároveň teplého i studeného, protože nikdo neví, jaké bude příští týden počasí. Obešla jsem pět obchodů, ale nenašla to, co jsem hledala. Kdybych aspoň našla něco jiného… ale takhle jsem tři hodiny jen tak bloumala, jsem z toho unavená a můj úlovek jsou jedny krásné minišaty. Sice ty se mi povedly, to je fakt, ale ani nejsou bavlněné, což byl druhý cíl dnešního dne. Ještě že nejsem lovec v pravěku. To by ze mě moc radost neměli.

A přitom jsem měla dokonce ve dvou horoskopech – v novinách i na internetu, že dnes je ideální den na nákupy. No, aspoň se nesplnilo to, že mi prorokovali, že koupím spoustu krásných ale zbytečných věcí. Snad do nich časem nespadnou ani ty šaty. Momentálně z nich mám opravdu radost. Zvlášť když stály jenom dvacku.

3 komentáře:

Veber řekl(a)...

Tak to jsi měla jet domů a ne do Brna:-) Tady by se jistě něco našlo:-D

Angelika řekl(a)...

To je možný... ale taky je potřeba pracovat. :-) A spíš bych řekla, že to mám rozděleno na dobrý a špatný den. V dobrém dni, bych si vybrala i ze tří kousků.

Veber řekl(a)...

Však to znáš, nesmíš tam jít s určitým cílem, to pak nic nekoupíš:-D Já tuhle taky nic, ze šatů jsem si nemohla rozhodnout a kraťasy pro které jsem šla neměli:-D Alespoň jsem na sebe žádné nenašla.