středa 1. srpna 2012

Když o něčem mluvíte, a pak se to stane…

Zrovna včera jsem napsala článek o tom, že se vám občas stane něco neuvěřitelného, divného… něco, co byste rozhodně nečekali. Dneska se snažím sbalit na dovolenou, ale přitom jsem se zakoukala do Čarodějek, zapomněla si udělat oběd a tak různě… prostě mi to jde hrozně pomalu. Chci, přesně jak jsem už dříve psala, před dovolenou vyřídit vše, co jsem třeba i měsíc odkládala. A pak se divím, že už jsou skoro dvě a já mám plnou postel věcí, které si chci vzít s sebou, ale v batohu ještě nic. A jak tak procházím sepsané úkoly, narazím na poznámku ze Šumavy: „Že já sem si radší nevzala Pištu Hufnágla“, na kterou jsem reagovala drobným líčením parádního příběhu, který jsem někde četla. Byla to taková charakteristika ženy… a samozřejmě jsem slíbila, že ji seženu a pošlu. No, už jsem 14 dní doma a kde nic tu nic, ani jsem si na to nevzpomněla. Nemůžu udělat nic lepšího, než zrovna teď to začít hledat. Ale prostě mi to nedá. Hledám na Googlu všechno možné „charakteristiku ženy“, „vývoj“, „vtipy“… a najdu príma vtip:

Jaký je rozdíl mezi manželkou a mlhou?… Žádný, když se ráno zvedne a zmizí, bude krásný den.

Chci si to uložit do počítače. Ale kam? Nějaký soubor s vtipy o ženách. Dobře, třeba „Ženy“. Otevřu ho a šup… je to zrovna ten soubor popisující „Vliv únavy na charakterové vlastnosti jedince“. Přikládám v souborech v oddílu Může se hodit. Berte to jako varování ;-).

Žádné komentáře: