pondělí 10. dubna 2017

Knihy k přečtení

Před víkendem jsem se byla podívat na knihu Zázračný úklid (další z témat, kterými se zabývám) do Luxoru, protože jsem přemýšlela, jestli si ji koupím. Už jsem o ní slyšela několikrát, takže by to možná stálo za to. Na druhou stranu nechci doma hromadit knihy, proto jsem se rozhodla, a navíc přínos pro mou osobu je dost nejistý, protože autorka je Japonka s velkým zalíbením v minimalismu, což pro nás megalomany nemusí být nutně to pravé. Takže bude jistější si knihu jenom vypůjčit a v létě, nebo ještě na jaře přečíst, abych mohla udělat pořádný jarní úklid s novou inspirací. Zatím z ní aplikuji skládané ponožky a je to super: zaberou míň místa a hned vím, že jsou spolu, aniž bych je musela cpát jednu do druhé, nebo nějak zachycovat k sobě sponkama.

Ale proč to píšu. V knihkupectví, jak už to bývá, jsem narazila na spoustu zajímavých knížek, tak mě napadlo, že se zde zmíním alespoň o jejich názvech. Jednak vás mohou také zaujmout a zlákat, a jednak se jenom můžete společně se mnou podivovat, jak šikovně jsou zvolené:
  • Farmagedon,
  • Sběratel ztracených věcí,
  • Darwinovy ceny Odpočítávání konce,
  • Mistrem sám sobě,
  • Spisovatel jako povolání,
  • Kniha radosti,
  • Když to tam není, tak to tam nehledej (pozor, jedná se o volné pokračování: Suchý hadr na dně mořském),
  • Po práci legraci,
  • My ostatní tu prostě žijem,
  • Zápisník radosti,
  • Děláme si to doma sami,
  • Deníček moderního páru,
  • Místo abyste posílali 100 SMS, můžete dělat 100 lepších věcí,
  • Zbavte se nepořádku jednou provždy,
  • Uklizeno: Jednou provždy...
  • a ten Zázračný úklid. :-)

Žádné komentáře: