úterý 25. července 2017

Se Sabinou na látky

Plán dnešního dne je jasný – v látkách Mráz mají slevu 50–70 %. A pokud se nepletu, platí to až do konce července. Nebo možná jen tohoto týdne, protože jsem zaslechla prodavačky, jak se baví, že v pátek tam bude spousta lidí. Jedná se jenom o prodejnu u zastávky tramvaje číslo 26 Kamenická. Trochu matoucí jsou visačky s třicetiprocentní slevou, které ve výsledku neplatí a látky jsou ještě o něco levnější, ale to bude zákazník spíš rád. Na druhou stranu – možná by si toho vzal více, kdyby věděl skutečnou cenu. 

Vytáhla jsem tam kolegyni z práce, která na rozdíl ode mě opravdu šije – já o tom zatím jenom sním a plánuju si to na zimu. Teď jsem posedlá pletením, předením a taky mám půjčených pár pěkných knih z knihovny.

Samozřejmě to dopadlo přesně opačně, než by se dalo čekat – nakoupila jsem si já. Ale bylo to fajn. Jsem zvědavá, co z těch krásných látek vytvořím. 

P. S.: Doufám, že puntíky budou ještě nějakou dobu v módě.

Žádné komentáře: