pondělí 9. října 2017

Co dělám, když prokrastinuju?

Zkusila jsem si znovu, jen tak pro srandu udělat test ohledně prokrastinace. Oproti minulému nadšení testem, mě tentokrát otázky trochu znechutily. Jedná se o Layovu škála prokrastinace, ale připadá problematické na otázky popravdě a správně odpovědět. Nechodím na koncerty, tudíž nepromeškávám nákup lístků. Ano, vstávám hned po zazvonění budíku, protože jinak usnu a protože si ho dávám na dobu, kdy chci (a musím) opravdu vstávat. Každý se přece rozhoduje nejrychleji, jak je to možné, ne? I když to může trvat několik let... nebo tu jde o odkládání rozhodnutí?

Tentokrát mi pro změnu vyšlo, že jsem těžký prokrastinátor, i když já si to zrovna nemyslím. Ostatně se můžete sami podívat, pokud jste to ještě nečetli, co prokrastinuji. Psala jsem o tom v minulém článku 2. října 2017. 

Když jsem se pouštěla do téhle série článků, měla jsem samozřejmě v úmyslu se zlepšit i v tom málu věcí, které prokrastinuji. A také jsem chtěla zjistit, co dělám, když prokrastinuji. Pro jistotu jsem se ani nedívala na svůj dřívější článek, na který jsem mezitím úplně zapomněla, který se jmenuje 20 osvědčených způsobů prokrastinace. Nyní jsem (v průběhu měsíce) objevila následující způsoby:

1. Pinterest. Největší a nejstrašnější způsob prokrastinace, který dokáže bez problémů sežrat celý víkend. A já pak ani nechápu, jak to že je už tma.

2. Překvapivě z těch minule uváděných dvaceti způsobů (tedy čtrnácti, abych byla přesná), které jsem praktikovala před dvěma roky, nyní dělám pouze jediný a to je pletení. Navíc si nejsem tak docela jistá, že je to prokrastinační náhrada, protože obvykle pletu ve chvílích, kdy se stejně nemohu věnovat žádné z předcházejících činností.

Žádné komentáře: