neděle 1. října 2017

Říjen – měsíc prokrastinace

V září jsem se lehce věnovala baroku a teď, v říjnu, bych se chtěla podívat na zoubek prokrastinaci a s tím souvisejícímu tématu time managementu. Těšit se můžete třeba na článek o tom, co prokrastinuju a možná se dozvíte i proč. Nebo o tom, co dělám, když prokrastinuju. V komentářích – klidně k tomuto článku – uvítám vaše osobní tipy na způsoby prokrastinace, které se vám osvědčily. Ne, že bych je chtěla zkoušet, ale kdoví, třeba by byly užitečnější, než ty moje vlastní.

A když to klapne a nevyprokrastinuju to, povím vám také pár tipů ohledně toho, co by se mohlo dát s prokrastinací dělat. Otázkou je, jak moc jsou tyto rady ověřené, protože prokrastinátoři je obvykle nevydrží uskutečňovat dostatečně dlouho a ti druzí... ti zkrátka ani nevědí, co je prokrastinace zač.

Zatím se můžete podívat na moje minulé články věnované time managementu. Vybrala jsem jen ty nejzajímavější, všechny si můžete najít kliknutím na štítek time management vlevo.

Lehce filozofický nadhled, kterým je dobré začít
Odkládání
Já nespěchám, já byla v Řecku
Nemá cenu plakat nad rozlitým mlékem
Kolo života

Cíle
Cíl (1)
Cíle a přání (2)
Pryč s negativními cíli (3)
Pravidlo SMART

Úkoly
Pravda o žábách

Prokrastinace
Otestujte svou prokrastinaci

Žádné komentáře: