sobota 19. ledna 2019

Doba ledová 2 (****)

Hlavní skupinku tvoří mamut Many a jeho dva přátelé: tygr Diego a praštěný lenochod Sid. Manymu všichni začínají vnucovat, že mamuti už buď nejsou, nebo vyhynou. Při putování k lodi, kde by se zachránili před potopou, potkají dva malé potrhlé vačičáky a jednu vačičandu. A samozřejmě jsou tu vsuvky s bláznivou veverkou ženoucí se za ořechem. Jako v minulém díle je tím nejvtipnějším bodem filmu. Ty její vytřeštěné oči! Na ČSFD má 67 %. 

„Neposlouchejte ho, ten by za pár šupů prodal i vlastní matku.“
„Ty bys měl zájem?… Vlastně ne, to bych nikdy neudělal.“

„Ach ne, nějakej idiot chce sjet skluzavku smrti.“
Many: „Ale ne. Snad to není ten náš idiot.“

Many na mamutici: „A na tom stromě jsi byla vlastně proč?“
„Hledala jsem tam brášky. Vždycky spadnou do maléru.“
Many: „Bratry? Takže je vás tu víc?“
„Jasně. Jsou nás tu mraky.“
Many: „Kde?“
„No. Tady všude. Pod kameny a v dírách v zemi. Většinou vylézáme večer, aby nás neodnesli ptáci.“
Many: „Eeeee?“
Sid: „Oholte mi rypák a říkejte mi rypoš, jestli tohle není další mamut.“
„Kde? Moment, já myslela, že už vyhynuli. Proč na mě tak koukáš?“
Many: „No já nevím. Možná proto, že jsi mamut?“
„Já? Nebuď labuť. Já nejsem mamut, ale vačice.“
„Jo, těší mě, já jsem mlok, tohle je přítel jezevec a tohle je ptakopysk.“

Many: „Má vedení ještě delší než dlouhý.“
Sid: „Many, být na pokraji vyhynutí, tak nejsem vybíravej.“

„Já myslela, že tlouštíci mají být bodří.“
Many: „Já nejsem tlustej, to dělá ta srst. Je načechraná.“
„Je tlustej.

Sid: „Many, proč taky nepředstíráš, že jsi mrtvej.“
Many: „Protože já jsem mamut.“
Sid: „A za piškotek bys to udělal?“

Diego: „Copak nevidíte, že ten led je tenkej?“
Sid: „Ale Diego. Je tenkej, ale přesto udrží desetitunovýho slona a devítitunovou vačici.“

Žádné komentáře: