pondělí 21. ledna 2019

Šimon a Matouš jedou na riviéru (****)

Tentokrát oba hrdinové přistoupí na to, že s kamionem přejedou z Itálie do Marseille, kde vyloží zboží a dostanou spoustu peněz. Námět pochází od Sergio Bazzini, scénář napsali: Pierluigi Alberti, Gabriele Giustiniová, Tulio Demicheli. Herci stejní, legrace taky. Na ČSFD 78 %

Šimon: „Jestli chceš kvůli kousku žvance začít pracovat, tak se mnou nepočítej.“

Mafián tvářící se jako budoucí zaměstnavatel: „Doklady prosím.“
Matouš za odcházejícím Šimonem: „Kam jdeš? Neblázni, tohle není policie. Omluvte ho prosím, je roztržitý. Neví, co dělá.“

Mafián tvářící se jako budoucí zaměstnavatel: „Náklad odvezete do Marseille a tam ho předáte…. Tam ho složíte, necháte tam kamion a prvním vlakem se vrátíte zpátky. Souhlasíte?“
Š. + M.: „Souhlasíme. “
Mafián: „Dobrá, tak to opakujte. “
Š. + M.: „Souhlasíme. “

Šimon: „Mám spolehlivej systém. Opakuj: Neni mi špatně.“
Matouš: „Neni mi špatně. Neni mi špatně. Neni mi špatně.“
Šimon se přitom cpe jídlem: „Opakuj to. Zabere to.“
Matouš: „Jdu blejt.“

(Teď jsem to slyšela s verzí: Netrpím mořskou nemocí. A to není tak dobrý. Nebo mám špatnou paměť.)

Žádné komentáře: