čtvrtek 17. ledna 2019

Vědět, co máte dělat, a dělat to, jsou dvě různé věci

Někde na netu (asi Seznam) jsem narazila na článek, zda se dá věřit doktorům, kteří káží zdravý životní styl a jsou obézní, kouří apod. Překvapilo mě, že si někdo takovou otázku vůbec pokládá. Samozřejmě že ano. A že by měli jít příkladem? To by měli politici taky. A jak to vypadá?

Přitom politici to mají mnohem jednodušší. Stačí nekrást a nelhat. No, dobře, asi tam bude ještě pár věcí, jako mluvit slušně (to už není vždycky tak jednoduché) a mluvit, když mají co říct (zejména na veřejnosti nebo do televize) a tak dále.

Takový doktor to má ale výrazně horší. Sice se na něj neupírá pohled celé veřejnosti, ale zase je víc po ruce. A jak říkal jeden můj známý – všichni víme, jak žít zdravěji (něco jsou sice mýty – jako že musíte snídat), ale nedodržujeme to. 

Já kdybych dodržovala jenom to, co jsem psala na blogu, to by byla pohoda! Už jenom ta Velké pravdy v samostatném souboru! Třeba vždycky si s sebou vzít svetr a pití (a něco malého k jídlu).

Žádné komentáře: