pondělí 29. července 2019

Bobříci... plnění část 1

12. světle hnědý: hladu: Celých 24 hodin nesmíte nic sníst. Můžete pít jen čistou vodu (žádné minerálky, mléko, čaj nebo kafe). Žádná žvýkačka, prostě nic. Hladovění musí trvat přesně 24 hodin, ale začít můžete kdykoliv. Doporučuje se s lovem začínat po vydatném obědě. Po skončení lovu jezte opatrně, zvolna v malých dávkách. Odloveno před a po operaci v březnu 2019: ve čtvrtek jsem měla naposledy oběd a další jídlo bylo až v sobotu ráno, takže mám odloveno s rezervou. A musím přiznat, že jsem měla hlad. Nejhorší bylo, když spolupacientky baštily k obědu knedlíčkovou polévku, kterou miluju. A extra mi vadilo, že jsem nemohla ani pít. Na jídlo jsem se pak neuvěřitelně těšila a bylo mi úplně jedno, co to bude. 

26. bílý: věrnosti: Vydržte jeden rok v nějakém sdružení, oddíle, klubu... Šlo o to zůstat i v těžké válečné době ve sdružení. V Aikidu Karlín jsem od 14. 5. 2018. Bobříka jsem splnila náhodou, protože jsem ve chvíli přihlášení neuvažovala o jeho plnění.

28. Bobřík pohlavní zdrženlivosti: „Nevztáhneš celý týden ruku na nikoho jiného. A samohana se počítá taky!“ Nevidím v tom žádnou velkou užitečnost, ale budiž. 2019 – Žádný problém, vydržela jsem skoro dva měsíce, protože jsem po operaci měla strach kvůli jizvě a tak celkově.

29. Bobřík mikrovln: Týden nesmíte používat mikrovlnku. Tak to mám v pohodě. Splněno v počtu let. A když jsem byla u mikrovlnky (bez ní se to asi nepočítá), stejně jsem si raději jídlo ohřívala na sporáku. Z mikrovlnky mi to nějak nechutná.

30. Přírodní bobřík: „Měsíc bez depilace, holení a vytrhávání. A bobříka vám navíc uzná až váš přítel či přítelkyně. Tedy pokud se vám je podaří přesvědčit, že ta depilační mánie je jenom uměle vyvolaná lobby výrobců žiletek. A pokud se vám podaří zaskórovat i s chlupama.“ Hmm, zajímavý nápad. A asi i dobrý. Klidně by se mohl jmenovat bobřík odvahy. Na tohle téma jsou i na webu zajímavé debaty. Dá se zvládnout, ale není to tak úplně jednoduché. Aby člověk nebudil pohoršení...

31. Offline bobřík: „Sedm dní se nesmíte objevit na žádné sociální síti. Ano, ani na Facebooku, ani na Twitteru, žádné check-iny na Foursquare. Pokud máte potřebu něco sdělovat světu, pište dopisy.“ Zvládám v pohodě. ;-) Většinou spíš mám problém vzpomenout si, že mám Facebook. Na jiné sociální síti ani nejsem. Moje sociální síť je blog a e-mail. ;-)

39. Bobřík věrnosti: „Žádná promiskuita, žádné postelový výtoč. Vydrž jeden měsíc s jednou slečnou, případně chlapcem. Podle gusta.“ No... autor, pro kterého je tohle bobřík, asi nebude vhodný partner.

41. žlutý: Bobřík paměti: Takový už sice máme v základní třináctce, ale použila bych ho užitečněji. Naučte se svoje telefonní číslo a všechna hesla a piny tak, abyste je nikde neměli napsané.

46. hnědý: Bobřík zahradničení: Kupte si semínka něčeho, např. čokoládové máty, bazalky, nebo třeba macešek, zasaďte je a sledujte, jak rostou. Alespoň měsíc vám musí rostlinka vydržet. Zkusila jsem zasadit semínky chilli papriček koncem dubna 2019, ale nevím, jestli vůbec vyrostou. Zdá se, že se tam něco plouží ven, ale takové dýně, ty to zvládly rychle a hned se pořádně vyplazily.

47. tmavě zelený: Bobřík pro dobro kůže: Týden se obejít bez líčení a kosmetiky. Žádný make-up, oční linky, stíny, rtěnka, voňavka, deodorant... nic. Jediné povolené je co nejpřírodnější tuhé mýdlo a šampon. Myslím, že jsem bez problémů zvládla i déle. I v běžnou dobu jsem zvyklá vystačit si se stíny nebo tužkou na oči nebo rtěnkou. A deodorantem samozřejmě.

Žádné komentáře: