sobota 6. července 2019

Každý den něco nového

Když už jsem prošvihla Prázdninový deník s tipy na kreslení paní Cardové, napadlo mě, že bych si mohla vytvořit něco vlastního. Ale nechci si kupovat speciální sešit, kam budu každý den psát nějaké poznámky, či kreslit zentanglové obrázky. Už takhle kreslím zentanglové čtverečky denně a chci u toho zůstat. A deník píšu do počítače, protože z něj zároveň vytvářím články na blog. Sem tam si píšu poznámky do nějakého bločku, to teď využiju v Makedonii, kam si na dovolenou – turistika po horách – samozřejmě notebook neberu – není na to čas, ani chuť. A někdy ani kde nabíjet!

Nápad skvělý, jenže jsem si s tím začala hrát až včera: 5. července. A bůh ví, co jsem dělala do té doby. Poznámky v deníku jsou jako obvykle lajdácké a spíš v odrážkách (vždycky je píšu v domnění, že se k nim třeba druhý den vrátím a pak po měsíci samozřejmě nevím, k čemu se vztahovaly). Pro dnešek je to jednoduché – pokusila jsem se vytvořit citronový olej – oškrábaná kúra z bio citrónů zalitá slunečnicovým olejem – a užila jsem si shiatsu masáž, kdy jsem figurovala jako pokusný objekt, na kterém kamarád trénoval. Sem tam to bylo znát, ale většinou to bylo super.

Včerejšek 4. 7. je taky jasný – tři hodiny jsem na pohotovosti čekala poprvé. A pevně věřím, že i naposled. Nedovedu si představit, jak to vydrží někdo s bolestmi, nebo komu je hodně špatně zrovna v tu chvíli. 

Dneska, 6. července začíná Tour de Fleece! Takže po delší době opět vytáhnu kolovrátek a pustím se do předení.

Ne 7. 7. Dneska jsem navrhla pár vlastních zentanglových vzorů. Vlastně jich bylo rovnou pět, to je myslím dobrý výkon. Připadalo mi, že inspirace je všude kolem. Překvapilo mě, když jsem zjistila, že na povlečení mám celou dobu vzor Ahh. 

Po 8. 7. Rozhodla jsem se, že si rozšířím obzory a zkusím poslouchat hudbu, kterou běžně neposlouchám. Třeba Čechomory. Vydrželo mi to přesně jeden a půl písničky. Asi jsem měla Proměnu, která mě děsně nudí, přepnout, protože takhle jsem svou nespokojenost vyřešila přepnutím na složku Hárleje. ;-) 

Žádné komentáře: