pondělí 2. září 2019

Mám svý plány

… zdaj se krásný.

Tentokrát se s vámi podělím o svůj diář. Protože na víc se nezmůžu. Nevím, jak je to možný, ale vůbec nestíhám psát. A že by bylo co! Dokonce i fotky jsou. Prostě se pořád něco děje. Tak to mám ráda. Jenom pak není čas o tom psát. Což mě mrzí. Jenže čeho se vzdát, aby člověk mohl psát? A není lepší žít, než psát?

Tolik k filozofickému okénku, jdu si pustit Support Lesbiens a písničku Životní, ve které se mimo jiné zpívá:

Život je jak vánočka co chutná ti a voní
Přesně podle toho co nasypeš si do ní

A tak si sypu aktivity, zážitky a kuriozity a doufám, že mi to odpustíte a budete se ještě chvíli těšit, kdy vám o tom všem napíšu. A já doufám, že to bude brzy, protože psát o tom je skoro stejně tak dobrý, jako to zažívat.


Žádné komentáře: