úterý 11. února 2020

Úterní speciál „na statku“

V poslední době jsem začala psát články trochu víc ze svého života, a tak mě napadlo, že by z toho šel udělat tak trochu seriál. Když bude o čem psát, mohly by se tu každé úterý objevovat články o tom, jak se mi žije kdesi za Prahou. 

Novinky, překvapení pro holku z města a tak. Možná vás to bude bavit. 

A pro mě by to jednou mohlo být zajímavé. Až to bude samozřejmost. 

Nebo až budou některé věci úplně jinak. ... Třeba si místo koz pořídíme merino ovečky, lamu alpaku, nebo perské kočky...

Samozřejmě články nebudou úplně úplně aktuální, protože je lepší psát si je dopředu, ale takhle zase aspoň víte, že se až do konce března máte na co těšit. ;-)

2 komentáře:

Ivi řekl(a)...

Ano, na pokračovalní seriálu jsem zvědavá, pár článků jsem už četla a tohle téma mě baví. A řekla bych, že i ostatní jsou zvědaví, jak se ti tam žije a na čem budete dál pracovat, aby se vám tam žilo čím dál líp.

Angelika řekl(a)...

Díky, to je milé. Chvíli jsem váhala, jestli tenhle seriál vytvářet, protože kdo ví, kdy nebude o čem psát. Nebo už to budou jenom maličkosti. Ale pak jsem si řekla, že kdyby nebylo o čem psát, tak s tím prostě skončím. Ale ono to vypadá, že se vždycky něco najde. Je tu toho tolik k objevování a tolik práce... A kdyby zrovna nic nebylo, kozy něco vymyslí!