středa 15. srpna 2012

Kolem republiky

Na dovolené na Slovensku v Belianských Tatrách mě napadlo, že bych o letošních prázdninách mohla navštívit všechny země kolem České republiky. Na Slovensku už jsem, říkala jsem si. Plánujeme výlet do Polska. A když na Šumavě udělám jen pár kroků na trojmezí, podívám se jak do Rakouska, tak do Německa. Později jsem si to trochu rozmyslela a rozhodla se, že si z každé země přivezu nějaký ten pohled. Podobně jsem chtěla potěšit kamarádku, která se se mnou lehce věnuje postcrossingu. Říkala jsem si, že by bylo vážně pěkné poslat jí z každé země kolem České republiky pohlednici. Nějakou pěknou z místa, kde ještě nejspíš nebyla.

Trochu to nevyšlo, protože v Polsku jsme byly příliš krátce a nedostaly se k žádné poštovní schránce a ani známce a v Německu či Rakousku jsem se nedostala ani nikam, kde by prodávali pohledy. Ale stejně jsem všechny tyhle země navštívila! A za jediné prázdniny. :-)

Žádné komentáře: