středa 8. února 2012

Harry Potter

Konečně se mi podařilo dočíst tuhle sedmidílnou ságu. Trochu pozdě, ale přece. Začala jsem už před lety s prvním dílem a všechny ostatní jsem přidala letos od srpna. Jak člověk jednou začne, jde to už samo. 

Při čtení se mi osvědčilo nakreslit si menší schémátko, kdo je s kým jak příbuzný. Výrazně to zjednodušuje další četbu. Jestli vás zajímá, jak se mi to líbilo, můžete juknout do Recenzí, kde se jednou za čas něco obdobného objeví, ale nejsem čtecí stroj, tak to chvilku potrvá... zvlášť když jde o ságu, že? ;-)

Prohlížím si na netu nějaké zajímavosti ohledně Harryho a zaujalo mě, že se Rowlingová jmenuje jenom Joanne a to "K." tam má dodáno po prababičce. A také že napsala další tři knihy:
  • Famfrpál v průběhu věků,
  • Fantastická zvířata a kde je najít,
  • Bajky barda Beedleho.
Podle Wikipedie první dvě napsala pod pseudonymem. Samozřejmě jde o knihy, které zmiňuje v průběhu ságy Harry Potter.

P. S.: Vždycky se mi nejvíc líbila Hermiona, tak teď jsem si k ní přidala ještě Lenku Láskorádovou. A nejdojímavější příběh je ten Snapeův.

Žádné komentáře: