úterý 11. dubna 2006

Úvod:)

Tak tohle je takovej první pokus něco napsat, jo? Tak se kdyžtak nedivte, co tu ty "bláboly" dělaj.

Jen jsem si řekla, že sem něco napíšu, protože dneska má tenhle blog svoje úplně první narozeniny. No jasně, že žádný neúplně první nebudou, ale... Dneska se mi (za notného přispění jednoho dobrého kamaráda) podařilo pořídit si svůj blog a věřte, že to nebylo tak úplně jednoduché, chvíli už jsem začínala propadat zoufalství, že si snad budu muset dát nějakou šílenou přezdívku, kterou ještě nikdo nemá, protože asi tři nebo čtyři, které se mi líbily, už byly obsazené.

Takže vítám všechny, kteří přichází s dobrými úmysly a doufám, že se jim tady bude aspoň něco líbit. Pokusím se udělat si to tu přitažlivé pro co nejvíce lidí, ale zatím nevím, jak to dopadne.:-) Tak mi držte pěsti, ať se máte na co koukat a co si přečíst.

8 komentářů:

poky8 řekl(a)...

good luck

Anonymní řekl(a)...

Tak teda nevím nevím :-)
Podle mě by to chtělo najít spíše stránku na založení blogu, který je v češtině. Nechci nijak shazovat tvého kamaráda, ale já bych si ho založila na českém portálu. Ale jinak přeji mnoho štěstí s novým blogem a mnoho sálodlouhých příspěvků. Omluv chyby, pokud nějaké jsou, už jsem ze školy celý rok a ledacos se zapomene :-D :-D
A jinak kdopak je poky8? ráda bych se seznámila :-)) Tak pá Tortojs (tvá kamarádka, která tě najde kdekoli :-) vidíš, ani jsem nepotřebovala tebou napsanou adresu :-) jen co jsi odešla tak jsem se dala do hledání a během pěti minut jsem tě měla...mě se nikdo na netu neschová. tak páčko

poky8 řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
poky8 řekl(a)...

No ja sem ji rikal at si to zalozi na ceskych strankach,ale ona nechtela,takze neni treba me nejak shazovat...navic vsechno de,kdyz se chce,ze Jitko;)

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

Jo mimochodem poky8, teď jsem si uvědomila...Odkud znáš moje jméno????? To už jsem tak slavná? Hmmm, teda a to jsem teprve na začátku mé kariéry hluboko v lesích malé nemocnice, jak mě můžou znát brňáci?

Anonymní řekl(a)...

jé, už si umím dodat jméno...teda :-) Už nejsem ošklevej anonymous :-D

poky8 řekl(a)...

přede mnou se na netu nikdo neschova;)...a neboj,tohle se me ani dotknout nemohlo...