čtvrtek 27. listopadu 2008

Volal vám někdo?

Asi každému se někdy stalo, že mu volalo neznámé číslo. Co v takovém případě děláte? Bez rozmýšlení zvednete nebo váháte?

Pokud hovor nestihnete zvednout, voláte zpět?

Teď jsem našla ve zmeškaných hovorech tři čísla. Obvykle mi nikdo neznámý nevolá, tak mě to trochu znepokojilo, co kdyby šlo o něco důležitého. Protože si víc rozumím s počítačem než s mobilem, poohlédla jsem se po netu, komu by čísla asi tak mohla patřit. Ale kamarád google mi tentokrát neporadil, napsala jsem totiž čísla s mezerami. Když jsem je napsala bez mezer, bylo to už lepší, ale stejně se mi víc zalíbila stránka, kterou mi nabídl: http://whocallsme.com/.

Díky ní jsem zjistila, že mi volala nějaká banka a O2. Takže se nic nestalo, že jsem zpátky nezavolala.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Já to většinou vezmu, ale záleží na náladě, taky nevolám vůbec rád, takže mi to moc příjemný není. Zpátky nevolám nikdy, maximálně písnu sms. Jsem zvědavý, ale nerad telefonuju:-)