středa 16. srpna 2006

Jak to tedy budu psát?

V anketě jste rozhodli, že by se vám nejvíc líbilo, kdybych psala svoje prázdninové zážitky po dnech podle toho, kdy se mi stalo něco zajímavého. Osobně bych se asi spíš přikláněla k jednotlivým tématům, ale nechala jsem vás hlasovat a vy jste jakžtakž projevili zájem, takže se budu řídit vaší vůlí. Koneckonců tvorba článku je pak stejně na mně, takže co se nebude vztahovat k jednomu dni si můžu zařadit kam chci.

Protože mám dost velký problémy s časem a nestíhám psát tak, jak bych chtěla, rozhodla jsem se, že sem článku budu dávat postupně a pokud to půjde, budu je zveřejňovat od začátku prázdnin do konce, tedy opačně, než je seřazen zbytek článků. Zkuste představit, že moje velký prázdniny představují jeden opravdu dlouhej článek.

Žádné komentáře: