čtvrtek 18. března 2010

Smyslové potěšení

Někde v horoskopech jsem si přečetla, že mám neobyčejně citlivé smysly a nejlepší způsob, jak mi udělat radost, je potěšit je. Tato myšlenka mě zaujala, a tak jsem si v době zkouškového vypracovala mentální mapu toho, čím vším bych se mohla potěšit, když se nebudu zrovna cítit nejlépe. Přemýšlela jsem, co mi udělá radost a skutečně mnoho věcí nějakým způsobem souviselo s vnímáním nejrůznějšími smysly.

Vlivem toho, že jsem si nejprve přečetla ten horoskop a až pak se snažila vymýšlet, co mě potěší, jsem nejspíš i více procházela možnosti, jak by šlo jednotlivé smysly uspokojit a přitom jsem si uvědomila, že většina z těch možností je opravdu pro mě zajímavá.

No jen si sami zkuste představit (popř. mi to sem můžete uvést do komentářů, budu ráda), jak byste zahnali špatnou náladu něčím, co vám přinese zrakový, sluchový, čichový, chuťový nebo hmatový zážitek.

Žádné komentáře: