úterý 2. srpna 2011

Jak si udělat radost, když vám nic nepadne?

Napadlo mě, že si pořídím stříbrný náramek. Jen tak pro radost takovou malou ozdůbku. Pro jistotu jsem si vzala větší obnos peněz a vydala se do svého oblíbeného zlatnictví (kde jsou na vás milí, i když se tam chodíte spíš jen dívat a nic si nekoupíte). Když se mě prodavačka zeptala, jaké mám přání, nějak mě napadlo, že bude trochu problém koupit si náramek. Mám ruku cca 16 cm po obvodu. 

Ukázalo se, že o správné délce mají vlastně jen dva náramky. Jeden se stříbrnými přívěsky ve tvaru srdíček a druhý s barevnými autíčky. Ideální by byl řetízek asi o centimetr větší (17 cm), aby se mi dobře zapínal, takový měli snad jen jeden. Většina jich byla osmnáct nebo devatenáct centimetrů.
Tak ještě nakouknu do jiného zlatnictví a ten se srdíčky si rozmyslím.

P. S.: Podobný problémy mám s botama i kalhotama... a všichni se mi diví, že si dělám nejradši radost čajem... :-)

Žádné komentáře: