čtvrtek 23. června 2022

Ochutnala jsem něco nového

V rámci zkoušení nových věcí dojde často na nové potraviny, nebo pochutiny, které ale nepotřebují samostatný článek.

Myslím si, že jsem zastánce kvalitní čokolády, mám ráda třeba Lindt a jiné, které jsou chutné i bez náplně. Z těch levnějších mám ráda Ritter Sport, ale nepovažuji ji tak docela za čokoládu, protože náplň tvoří docela velký podíl. Vždycky mě baví ochutnávat nové druhy. Před nedávnem jsem pořídila Weisse mango maracuja, která je mírně kyselá. Ale bohužel obsahuje palmový tuk, i když píšou, že je z udržitelného zdroje. Ještě lepší mi přišel Salted caramel. Jedná se o mléčnou čokoladáu se slanými máslovo-karamelovými křupinkami (7,5 %) a kousky karamelu (7,5 %), která je opravdu výtečná a zařadila se k mým dvěma nejoblíbenějším: Marzipan, a novější Rum Raisins hazelnuts.

Pro milovníky slaného jsem v Lídlu objevila Dupetky. Jsou to vlastně preclíky v podobě placatých koleček, ale na rozdíl od preclíků jsem jejich žraním přímo posedlá. 

Žádné komentáře: