pondělí 25. září 2006

Čokoláda

Nedávno jsem tu měla anketu, jestli máte rádi čokoládu. Je to trošku mimo to, co tu píšu, tak to chci vysvětlit. S kámoškou jsem jednoho krásného prázdninového dne, kdy se zrovna nic moc důležitého nedělo, rozpoutaly debatu o tom, že není člověk ten, jenž by se zavděčil lidem všem, že i každá věc má někoho, kdo ji nemá rád. A tak jsme zkoušely hledat různé věci a pokaždé jsme našly někoho, kdo je třeba nemá rád, ač se nám to zdálo sebe nepochopitelnější. Já osobně si teda celkem v pohodě dokážu představit, jak někdo nemusí mít rád hořčici, cibuli, papriku, česnek, ale třeba med? To už je horší, to nechápu. A takhle nás napadla čokoláda.

Kdyby se vám náhodou chtělo, můžete mi napsat do komentářů něco, co podle vás musí mít rád každej?
Jinak zpět k té čokoládě, já osobně mám nejradši Schogetten, protože je hrozně moc dobrá a při jedné úžasné příležitosti mi ji dali moji dobří přátelé a od té doby je pro mě víc, než čokoláda:)). Někdy možná napíšu o svém osobním vztahu k věcem, no uvidíme, jak to vyjde.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Čokoláda, čokoláda - království zvířat!...sakryš, vždycky když dojdu na tvůj blog a vidím ten nadpis,tak si to začnu zpívat:)

Anonymní řekl(a)...

No a co třeba život? Ten má rád každej i když někdo tvrdí, že by třeba žít nechtěl - ale když dojde na to, že by ho třeba někdo chtěl zabít, tak si strašně přeje žít => uvědomí si, že je pro něj život důležitý. Ten máme rádi všichni i když si to někdy nemyslíme. Nebo dobrou náladu, ještě jsem neviděla člověka, kterej by jí nesnášel:-)) Ale pokud se týká věcí hmotných, tak se vždy najde někdo, kdo nad něčím remcá nebo se mu něco nelíbí...

Angelika řekl(a)...

Poky: Tuhle písničku neznám, ale radši jsem sem dala další články, aby sis mohl zpívat i něco jiného:).

Veber: Jo, to máš pravdu, že se nad vším dá remcat, ale mně tu šlo opravdu jen o potraviny... i když... díky tvému komentáři by to mohlo vypadat, že je tam skrytá metafora. Díky:).

Anonymní řekl(a)...

To neni pisnicka,to byla takova reklama na nakou cokoladu,ale uz je to strasne davno...:)