středa 21. února 2007

Kde to vázne???

Už jsem dlouho nenapsala žádný článek. To je prostý fakt a to, že bych s tím měla něco udělat mi došlo, až když se kámoška zeptala na internetovou adresu mého bločku a já málem nevěděla.

Už mi to s těma článkama zase pěkně skřípe, že? Je to tím, že mám skvělýho kluka (teď jsem pro něj tak trošku malovala obrázky, jsou tady, kdyby se vám nějakej líbil, můžete prosím hlasovat v anketě?) a nejradši trávím čas s ním. Pár hodin jsem ve škole. A jako každý jsem ráda s kamarády. Takže ačkoliv toho dělám relativně dost, nemám moc času psát. Hlavně nerada píšu o svém soukromí veřejně, a tak všechno, co prožívám, je přísně cenzurováno, než se to může objevit na bločku.

Včera jsem šla do čajky. Hrozně jsem se těšila. A dnešní pocit z večera je pořád ještě hodně skvělej. :-) Čaje mám ráda už dlouho, ale od léta mě zajímají ještě trochu víc. Původně jsem si chtěla dát lytchee, ale nakonec mě uchvátil Saleph a já neodolala své zvědavosti. Saleph není řazen mezi čaje, jde o hustý turecký mléčný nápoj se skořicí. Protože jsem si dala oříškovej, byla tam hromada různých druhů oříšků a rozinek a bylo to fakt super. Trochu mi to připomínalo slabej vanilkovej pudink a bylo to fakt mlsání. Už se těším, kam půjdem příště. Určitě si dám zase něco nového.

Žádné komentáře: