neděle 20. května 2007

Travian

Možná znáte internetovou hru Travian. Hraje ji spousta lidí a znám asi jen dva, kteří o ní ví a přitom ji nehrají. Bez kapky studu se přiznám, že já mezi ně nepatřím. Naopak mě tato hra nadchla.

Malým problémem je, že je tak trošku jako Heroes obrovský požírač času. Nedá se to tu utahat na množství surovin (dřevo, hlína, železo a obilí), které máte. Většina národů může stavět jen jeden domeček - já, jakožto Říman sice můžu dva, ale i tak musím potom počkat, až se postaví a pak mohu začít stavět další. Zpočátku je vám to jedno, když budova trvá dvě minuty (teď už si to nepamatuju, tak přeháním), ale když jsou to dvě tři hodinky, už na tom trošku záleží.

Nevýhodou je, když nemáte permanentní přístup k internetu, protože vás může někdo napadnout, počítač vám to sice sdělí, ale pokud u počítače nesedíte, nemusíte to zjistit včas.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Taky znám spoustu lidí kteří Traviana hrají:-) Na druhou stranu ale znám jednoho člověka, který je na počítačové hry vážně náročný, hodně je hraje a Travian ho přitom moc nezaujal a nevěnuje se mu:-) každej sme nějakej, mě se to líbí:-)

Anonymní řekl(a)...

Hm...Možná zajímavé, ale mohla bys to dokončit, nebo trochu rozvinout, aby nezasvědcení věděli trochu víc o co go...

Anonymní řekl(a)...

Znám, nehraji:-) Ale doma mám někoho, kdo zná a hraje:-D (i když ten hraje skoro všechno) Osobně momentálně ujíždím na docela jiné hře :-) ;-)

Anonymní řekl(a)...

Znám, nehraji:-) Ale doma mám někoho, kdo zná a hraje:-D (i když ten hraje skoro všechno) Osobně momentálně ujíždím na docela jiné hře :-) ;-)

Anonymní řekl(a)...

To poky: Asi jo, jen jsem nevěděla jak popsat, že si stavíš vojáčky, obchodníky, domečky, políčka, je to naprosto nepřesný a těžko představitelný, když to neznáš.