středa 9. května 2007

Ach jo

Tak zase sedím u kompíku, místo abych makala do školy. Chystám se na to, jasňačka, ale je mi tak nějak smutno, takže se z toho chci vypsat, protože vím, že mi to vždycky pomáhá.

Tentokrát nemůžu říct, že bych toho měla nějak extrémně moc, ale nerozumím látce, kterou se mám naučit a na rozdíl od víkendu vidím, jak účinnost mého učení klesá. Musím si hodně dlouho opakovat to samé, abych si to zapamatovala případně pochopila. Zápočet mám už v pátek a trošku se toho začínám bát. Moc si to přeju udělat a to je vždycky zlé. Proč? Přeci proto, že když vám na něčem nezáleží, je to mnohem snadnější. Jste víc v klidu a neděláte si s tím starosti. Moje nejobvyklejší chyby jsou ty hloupé z přehlédnutí a ty, pokud jste v klidu a pohodě, téměř nevznikají

Taky zítra budem tvořit mapku, doufám, že mi to půjde. Dělala jsem to naposled před čtrnácti dny, tak jsem zvědavá, jak mi to půjde. Pak se vám pochlubím, jak mi to všechno šlo.

Žádné komentáře: