pondělí 7. prosince 2009

Milý Ježíšku

Už pár let se snažím před každými Vánoci napsat Ježíškovi, co by se mi asi tak líbilo od něho dostat. No, letos je to docela bída, protože pořád myslím na tisíc nejrůznějších věcí, ale něco málo jsem dala dohromady díky seznamu, kterej postupně rozšiřuju celej rok.

Takže, co bych si chtěla jednou pořídit (něco mi Ježíšek nadělit nemůže, pochopitelně):
  • plyšovej polštářek zvířátko zapínací,
  • nějaký kvalitní čaj, např. Keemun Mao Feng, (těch nikdy není dost)
  • plechovku na čaj (taky jich nikdy není dost),
  • zhong,
  • vlastnoručně vyrobenou čajovou soupravu,
  • malý stříbrný náušničky,
  • jablečňák,
  • květinu Aloe,
  • oříšky v medu,
  • portské (to si chci nadělit, jestli udělám inženýrské státnice),
  • černý tílko (pro chladná období roku, aby mi netáhlo na záda),
  • předplatné Praktické moderní ženy nebo Diany (= háčkovací časopis) nebo něco jiného kreativního, co mě překvapí. Překvapení bývaj nejlepší.
Hlavně ne něco na vystavení, protože takových věcí už mám doma plno. A jen na ozdobu.

Tak a to je asi vše...

Žádné komentáře: