čtvrtek 24. listopadu 2016

Prší prší, jen se leje

So 19. listopadu 2016
Ach jo. Venku zase prší. Už od rána. Pořád jen déšť a déšť. Myslela jsem, že když máme ty čtyři dny volna (v pátek byl zaměstnavatel chápavý), vyrazíme někam na pořádný výlet. Jasně, už je sice chladno, neřku-li zima, ale stejně… turistika se dá dělat i za sněhu. … Jenže to musí někdo vymyslet a připravit… a pak nesmí mít ohromnou rýmu, bolesti hlavy a být tak unavenej, že není schopnej si ani číst.

Takže nakonec dřepím doma, jsem rozmrzelá a snažím se aspoň něco málo udělat. V pátek jsem možná měla i horečku, a tak si dělám čajíky, zázvor, kurkumové latte… vyprala jsem a trochu pletla. Ani to už mě ale nebaví.

Vlastně mě napadá jenom jediné pozitivum – včera jsem dokončila Meadow Grass, takže se zase spokojeně můžu pustit do něčeho nového. V plánu je Swalowtail. Už jsem i nahodila. 

Žádné komentáře: