neděle 14. ledna 2018

Pivní jistota

V hospůdce Pivní jistota se od 17 hodin konal dnešní event, tedy setkání kačerů. Jednalo se o můj první, a tak jsem byla trochu nejistá, co se má jak dělat. Navíc jsem tam nikoho neznala. Ani jsem nevěděla, co přesně si mám pod výrazem event představit. Geocachingu se v podstatě nevěnuji. Nemám GPSku a ani o to nestojím. Navíc jsem byla upozorněna, že v dnešní době se stejně víc vyplatí koupit si chytrý mobil, který ji má již v sobě, rovnou člověk může logovat kešky a tak dále. 

Leč, já nemám ani ten. A taky o něj nestojím. Ano, tímto postojem jsem se maličko stala atrakcí. 

Nejde o to, že bych pohrdala civilizací, chtěla se držet off-line nebo tak něco. Jsem jenom příšerně pohodlná a tvrdohlavá a v souladu se svým pseudonymem (aspoň občas) nespoutaná. A chytrý mobil mi připadá s prominutím úplně blbý a zotročující. Si myslí, že ho budu každé dva dny nabíjet? Ani nápad! Nenechte se mýlit, nejde o lenost nebo sklerózu. Jsem dosud bezdětná a antikoncepci jsem si nikdy nezapomněla vzít. Když na tom záleží, tak se mi tyhle věci nestávají. Ale připadá mi neuvěřitelně trapný, abych v dnešní době musela myslet na to, že mám něco tak často nabíjet. Navíc se stále se zdražující elektřinou a naší závislostí na ní mi to připadá úplně na palici. 

A co nějaký výlet mimo civilizaci? Nebo jenom pod stan? Jasně, existuje powerbanka a tak. 

Možná časem změním názor, v tuto chvíli říkám: ne, díky. Takhle je mi skvěle.

Žádné komentáře: