středa 1. května 2019

Přesazování dýní

Ráno chvilku prší. Pak jsem svědkem toho, jak nám do okna vrazil holub. Zdá se, že se mu nic nestalo, protože zase odletěl, a já se pořádně lekla. Nechápu, jak si mohl nevšimnout, že to není díra, kterou by se dalo proletět. Okna zase tak čistá nemám, potřebovala by možná umýt, i když z téhle strany se skoro nepráší, protože nejsou k silnici, ale do zeleně.

Dvě hodiny jsem strávila hrabáním hlíny – snažila jsem se trochu kombinovat tu propustnější z „lesíka“ a méně propustnou lepivou vedle baráku, ale pro druhou várku už jsem šla jenom do lesíka, protože se mi to lépe hrabalo. A při té příležitosti jsem tam upravila obdélníček, kam bych následně ráda vysázela dýně, které přežijí rozsazování. V tom květináči se mi totiž nějak srostly kořínky k sobě. (fotka) Jak už vyplývá z toho, co jsem teď napsala, musela jsem jít pro hlínu dvakrát, navíc jsem spotřebovala skoro všechny květináčky, které jsem si dovezla z burzy na Kladně, a tak musím vymyslet, kam zasadíme papriky. Taky se jich ze semínek vyklubalo požehnaně. Jenom chilli se nějak nedaří. Možná si koupím semínka. Nebo rovnou sazeničku?

Žádné komentáře: