úterý 13. září 2022

Nový zelený kamarádi

Od jedné známé, budu jí říkat třeba teta Líba, jsem dostala přebývající zelenou havěť. Jakési keříkovité rostlinky. Moc jsem nevěděla, co si s nimi počít, protože původní informace, která se ke mně dostala, zněla asi tak, že jí přebývají nějaké květiny na skalce nebo v záhonku. Jo, květinky, to bych si nechala líbit. Tak třeba jednu dvě, jestli jich bude hodně. Myslela jsem na nějaké kvetoucí cibuloviny, v horším případě netřesk nebo něco jiného sukulentovitého. Ale jenom takový rychle se rozrůstající zelený bordel?

Kromě toho, že nepotěší oko svými květy, tak se ani nedá sníst. Takže vyvstala obvyklá otázka: kam s ním?

Nakonec jsem usoudila, že bude nejlepší jako ohraničení měsíčkového záhonku, který tím pádem nebude možné omylem (nebo záměrně) přejet sekačkou. Navíc zabrání rostlinkám válet se jen tak po trávě a budou pěkně držet formaci. To vše za předpokladu, že se mi zeleným plotem časem podaří obehnat celý záhonek s naprosto mizernou půdou.

Jsem zvědavá, jak se bude rostlinkám dařit. Držím jim pěsti, aby dobře.

Záhonek vylepšený o zelený živý plot

Žádné komentáře: