neděle 14. ledna 2024

Novoroční rozkoukávání

Zajímalo by mě, jak to máte vy?

Vkročíte do nového roku plni optimismu, sil, nápadů, předsevzetí, cílů a smělých plánů?

Nebo tak trochu jako medvěd rozespalý po zimním spánku koukáte všude kolem, jak ostatní blázněj, plánujou, organizujou a zatímco vy máte plán tak akorát na dnešní večeři nebo večer, ostatní už mají diáře plné nejmíň do června?

Já se řadím spíš k té druhé skupině. Na začátku každého roku mám spoustu (blogových) nedodělků ještě z minula. Sice si říkám, že začnu připravovat vánoční dárky už teď, ale pak nad nimi přemýšlím až v prosinci. A stejně mám ty nejlepší nápady až ve chvíli, když už nejdou sehnat, nebo už pro dotyčného něco mám.

Podobně je to s předsevzetími. Málokdy si je stihnu připravit před začátkem nového roku. Ostatně to vidíte i na mých článcích. Ještě mi chybí poslední příspěvek Angeliky vánočního deníku.

Žádné komentáře: