pátek 28. června 2024

Tour de Fleece 2024 (TDF 2024)

Zítra začíná Tour de Fleece, juhů! 

Plánuju se zúčastnit, jako vždycky. Vloni mi to šlo velmi pěkně – myslím na blogu. Na Ravelry to bylo horší. Letos se mi k tomu plete malovací Kaleidoscope, který končí tento víkend – článek už mám připravený, jen vložit obrázky a publikovat ho. 

Tak co si letos v rámci Tour de Fleece upletu? V tom mám celkem jasno – potřebuji do čtrnácti dní dokončit žlutý svetr Korokia, jestli si ho chci vzít na svatbu své známé. Kdyby večer byla náhodou zima. Zní to trochu bláznivě, když to píšu při teplotě 26 °C. V místnosti. V osm večer. Ve starém (jindy) studeném domě.

Letošní cyklistický závod Tour de France se pojede od soboty 29. 6. do neděle 21. 7. 2024. Jedná se o 111. ročník. Začínat se bude ve Florencii a z důvodu příprav na Olympijské a paraolympijské hry nebude cíl závodu v Paříži, ale v Nice. Cyklisty čeká 3492 kilometrů (o 88 km více než vloni) rozdělených do 21 etap. Volno je 8. a 15. 7. 

A potom bych mohla dokončovat loňské projekty. Pár jsem jich totiž začala a ještě nejsou hotové. I když hlavně na Eltonovi (svetr) jsem makala jako divá těsně před Korokiou. Všechno můžete sledovat na mém blogu o tvorbě nebo na mém Instagramu Angeliky tvorba! :-) Šťastné pletení i vám. 

P. S.1: Letos možná zvládnu plést každý den stejně jako vloni. Dovolená totiž bude až později.

P. S.2: A pokud nejste na pletení, co takhle si užít jídlo inspirované cestou Tour de France. Najdete na Apetitu (zde).

Žádné komentáře: