středa 3. července 2024

Hektický začátek prázdnin – dělám si to sama

Rychlosouhrn toho, co se teď u mě děje:

  • Připravujeme se na svatbu švagrové (příští týden), takže všichni jsou v plném kole a je tu učiněný blázinec.
  • Pletu žlutý/zlatý svetřík Korokia (na tu svatbu na večer, kdyby bylo chladno). V autobuse, u filmu, v čekárně u doktora... prostě všude.
  • Mám v úmyslu si ušít zelené dlouhé šaty (taky na tu svatbu) Jsou z cupra, takže by nemělo vadit ani teplo. Zatím bojuji i s pouhým žehlením!
  • Před dvěma týdny začal testovací týden kreslení s Tamarou Laporte (a přidruženými lektorkami, na chlapa jsem nenarazila), takže jsem týden malovala – viz můj článek Objevila jsem další kreslení s Tamarou. A pak se ukázalo, že ho Tamara prodloužila na další týden. Takže jsem si s barvičkama hrála ještě o týden dýl. Podařilo se mi celkem namalovat čtyři obrázky a už se moc těším, až vám je budu moct ukázat, napsat o nich a vzít je příští rok zase na výstavu, jestli mě pozvou. 
  • Už jsem zmínila, že právě běží Tour de Fleece? Správně byste měli každý den tohoto „závodu“ souběžného s Tour de France příst, ale můžete i plést nebo háčkovat. Zatím se soustředím na žlutý svetřík, ale taky jsem se chvilku věnovala ponožkám, které potřebují lásku. O těch vám povím zase příště na blogu o tvorbě.
  • No, a proto nic nestíhám! Ani Instagram, Facebook, pletení ponožek v rámci klubu anonymních ponožkoholiků (ofiko název je Sock knitters anonymous, protože to je zahraniční skupina na Ravelry).
  • A pak je tu spousta malých drobných věcí, které odkládám a už jsem je dávno měla udělat:
    • Objednat se na dentální hygienu.
    • Prodloužit knihy v knihovně.
    • Objednat se na vyšetření znamínek a zkusit, jestli mi to pojišťovna proplatí.
    • Vyřídit si fyzioterapeuta a začít řešit nějaké cvičení na krk, protože mě někdy tolik bolí hlava, že prosím celou sobotu. Což je fakt pitomý!
    • Vyrazit zase jednou na nějaký pěkný výlet.
    • Něco pěkného podniknout s manželem.
    • Stáhnout fotky z foťáku. A z mobilu.
    • Konečně poslat moje malované karty zase jiné Tamaře, abych vám je mohla zveřejnit. Mají pro ni být překvapením, takže nemůžu před tím, než jí dorazí.
    • Dokončit a poslat dopis kámošce, který už mám nějakou dobu rozdělaný.
    • A začít se těšit na dovolenou! 

A co vy? Jak trávíte léto a začátek prázdnin?

Žádné komentáře: