čtvrtek 25. července 2024

Plány na čtvrteční večer

Pořád jsme přemýšleli, co podnikneme a kam půjdeme. Všimla jsem si, že ve čtvrtek 25. 7. bude Mamma Mia. Ale jako co? To tu budou ve venkovním kině promítat film? Ne, že by to nešlo, ale kdo se na to půjde dívat? Nic moc jiného se tady dělat nedá, navíc u toho můžou roznášet nějaké drinky a přece si nemůžete do baru sednout jen tak nasucho... realita byla ovšem úplně jiná. 

Přišli jsme na nějakou tu devátou večer, nebo kdy to začínalo, a místo televizní obrazovky, kde se v uplynulých dnes sledovala olympiáda, bylo pět polonahých dívek. Pokusila jsem se udělat pár fotek, ale jednak jsem na to neměla techniku, jednak se dost hýbaly, protože to bylo taneční vystoupení na písničky od Abby, a jednak se mi tam často někdo pletl. Ale byl to moc hezký večer. A taky bylo pěkně plno.









Možná jste si stejně jako já kladli otázku, kolik dámy vystřídali obleků za tu cca hodinu, co představení trvalo. Spočítala jsem je podle fotek, takže mi teoreticky mohlo něco utéct, ale i tak je to úctyhodných devět!

Žádné komentáře: