pondělí 8. října 2007

Anketa - Těšíváte se do školy

Jak tak koukám na tuhle anketu, celkem se bavím výsledkem. ANO si nevybral nikdo, CELKEM zvolili 3 lidé a NE jeden človíček.

Já do školy taky většinou nechodím ráda, ale občas když přijedu domů, padne na mě taková malá pýcha, že jsem vysokoškolačka. Ta holka, co tady bydlí, viděli ste ji lézt po stromech, jezdit na kole apod. chodí na vysokou školu a kdoví, třeba z ní jednou něco bude.

Říkám si, jak je fajn, že jsem ve škole, když lidi nadávaj na práci, když celé středeční odpoledne můžu trávit doma a háčkovat si, číst, nebo dělat cokoliv jiného.

Naopak nejčastějc na školu nadávám, když vidím, jak si všichni v klidu choděj do práce a já sedím a učím se a učím a stejně nevím, jestli tu zkoušku udělám. A kámoši, co už maj po škole, se hrozně divěj, co to pořád dělám a proč to tak řeším. Ale i tak jsou chvíle, kdy mám školu ráda.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Po stromech jsem tě tu lézt neviděl, ale prý to dělávali naši dávni předci :-)