úterý 16. října 2007

Windows Vista

Poslední dobou jsem tak trošku začala nadávat na Windows. Není to jen tím, že by mě k tomu inspiroval učitel informatiky, ale také trochu osobní zkušenost. Poslední zážitek je čerstvý, ale naštěstí není můj. Nepoužívám totiž nové Visty.

Měla jsem teďkonc hodinu, kde jsme prezentovali naše práce. Pokud se ptáte, jestli jsem si troufla, tak ano, a pokud vás zajímá, jaké to bylo, tak děsné!!! Stydím se za sebe, kam až vidím. Vyloženě jsem byla nervózní, četla jsem to a říkala jen některé věci, určitě jsem neřekla všechno, co bylo třeba, a spousta lidí mi pak předvedla, jak má vypadat pěkná prezentace, která se dá poslouchat. Myslím, že já bych sama sebe asi nezaujala. Ale zpět k tomu, o čem jsem chtěla napsat...

Jeden týpek se tedy od učitelky na několikeré přemlouvání nechal ukecat a šel prezentovat svůj výtvor. Nejprve jsme se zasmáli tomu, že nemohl najít místo, kam se dává fleška. I na tom bylo poznat, že celou hodinu nedával pozor, co a jak dělají ostatní, protože jinak by viděl, že na počítači vpředu je USB port. Ale co...

Po nápovědě vsunul flešku, kam patří a chtěl otevřít prezentaci. Ale počítač napsal chybovou hlášku a sbohem. Toto se několikrát opakovalo, pak jsme zjistili, že nejspíše PowerPoint není kamarád s tím, co je ve Vistách. A tak se přednáška odehrávala přímo z notebooku. Vzhledem k tomu, že šlo především o text, výsledek byl bídný, protože to na tu dálku nikdo nebyl schopen přečíst.

4 komentáře:

poky8 řekl(a)...

Nebyl to Jirka Rudolecký:)? Jinak je to Officama a ne Vistou. Office 2007 totiž musíš uložit jako aplikaci Office 97-03. Mám to od Lukáš, kterej mi to poradil. Ale hodně lidí to neví, tak to kdyžtak šiř dál:)

Anonymní řekl(a)...

To nevím. Tak jo díky... ale stejně jsem ráda, že je nemám a můžu pracovat s něčím, co už jakžtakž dobře znám.

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že to bylo tím jak si to uložil. Ve vistách je víc možností, smaotné visty mají novou příponu např. docx (nebo tak nějak), ale jako jedna z možností při ukládání je právě možnost uložit to ve formátu předchozích verzí:-)

poky8 řekl(a)...

No jasně, ale tak máš to ve Wordu, Excelu, PPtu nebo tak. A to je součást balíku Office, takže bych řekl, že je to hlavně těma Officama. Kdybys měla třeba Office 2003 ve Vistach, tak ti to jede všude v pohodě...