sobota 24. prosince 2011

24. prosince 2011

Nesmět říkat, co si myslím, je úděl otroků. EURIPIDES ZE SALAMÍNY
Jsi tím, o čem jsi přemýšlel a čím jsi sám sebe udělal. BUDDHA

Štěstí tvého života záleží na druhu tvých myšlenek.
Bezpráví se často dopouští také ten, kdo něco nedělá, nikoli jen ten, kdo něco dělá.
Všude tam, kde lze žít, lze žít dobře.
Změň vztah k věcem, které tě znepokojují, a budeš mít od nich pokoj.
Chválou se nic nestává ani horším ani lepším. MARCUS AURELIUS

Víte, proč měla blondýnka radost, když dokončila puzzle za 11 měsíců?
Protože na krabici bylo napsáno 2 až 4 roky.

Jdou dvě blondýnky k vlaku na nádraží a jedna se ptá průvodčího:
„Prosím vás, doveze mě ten vlak do Prahy?“
„Ne, slečno, lituji…,“ odpoví průvodčí.
Ta druhá našpulí pusu, napne hruď a zeptá se: „A mě?“

Jede cestář a za ním blondýnka na semaforu vystoupí z auta a říká: „Já jsem Zuzka a ztrácíte náklad.“ Muž na to nereaguje a jede dál, na dalším semaforu zase blondýnka říká: „Já jsem Zuzka a ztrácíte náklad." Muž na to nereaguje a jede dál, na dalším semaforu blondýnka povídá: „Já jsem Zuzka a ztrácíte náklad.“
Muž odpoví: „Já jsem Karel, je zima a sypu.“

Žádné komentáře: