pátek 22. dubna 2016

#10 Velká věc

Naplánujte si na dnešní den jednu velkou věc, ke které se už dlouho odhodláváte. A udělejte ji. Začněte hned ráno. Jaká věc to byla a jaké byly Vaše pocity po splnění?

Velká věc mi dala zabrat. Nějak jsem nevěděla, co pod ni schovat. Co je ta velká věc, kterou už dlouho plánuji a konečně ji udělám?

Myslela jsem, že něco k disertaci, ale nějak to pořád nešlo a nešlo. A pak mě napadlo, že to, po čem už dlouho toužím, je vyzkoušet si pletení Vlčích máků Kaffe Fassetta (viz můj blog o tvorbě).

Bylo to stresující – hodně počítání, někde jsem zapomněla oka a pak mi to nevycházelo – a zároveň boží – ty barvy! Celkem jednoduchý vzor, nahodilé střídání barev, jak mě napadlo, přineslo senzační výsledek. Vzorek je hotov a vyprán, teď ještě troufnout si udělat takhle celý svetr. Jo, bude to bláznivina. Možná další #10 Velká věc. ;-)

2 komentáře:

Veber řekl(a)...

A počítá se jako velká věc, to co nás baví a do čeho bychom se i tak asi pustili? Pro mě by byla asi velká věc dodělání jedné rozdělané "velké věci":-))) Ale za den bych to jistě nestihla:-D

Angelika řekl(a)...

Určitě to může být něco, co bys chtěla dělat - to já měla ty vlčí máky taky, podstatné je, že to je tak trochu o odvaze, něco, do čeho se chceš dát, ale zároveň se toho tak trochu bojíš, a proto jsi to odkládala. Když prostě uděláš jídlo o 5 chodech jako vždycky, je to sice velká věc, ale ne v rámci téhle výzvy. Aspoň tak to chápu.