sobota 18. června 2016

Léta Páně a Počernický pivovar

Jak jsem psala v minulém článku Po škole, start šifrovacího závodu byl u hospody Léta Páně v Dolních Počernicích. Zvenku mě nijak zvlášť nelákala, ale když jsem zaslechla, že její součástí je minipivovar, hned jsem zbystřila a rozhodla se, že bude-li možnost, dám si něco jejich místního. 

Jelikož jsme přišli hodinu před začátkem – máte možnost se registrovat, ale nesmíte otevírat první šifru – dala jsem si pivo a nakonec i jídlo. Bylo sice za pražské ceny, ale byla to taková lahůdka...

Počernická jedenáctka pro mě nebyla nijak zvlášť zajímavá, protože přece jen ještě nejsem právě velký odborník v pivu, ale zkouším a zkoumám a na to, že běžně světlé pivo nepiju, byla fajn. A to nejzajímavější? Zkušební provoz pivovaru byl zahájen teprve 17. 5. 2016, takže tam dokonce nebyl ani kolega z práce, který je pivním odborníkem (snad mi někdy ukáže svoje webovky na toto téma). Sládkem je zde Marcel Jelínek a podle mého kolegy už dříve měli vlastní pivo, ale vařil jim ho pivovar Kácov.

Za mě tedy shrnutí: pivo dobrý, jídlo úžasný, obsluha nemá ráda lidi (nebo aspoň dav lidí, který se k nim navalí a luští šifry).

Žádné komentáře: