středa 17. dubna 2019

Čtenářská výzva pro rok 2019

Díky záložce, kterou jsem dostala k ceně v jedné soutěži, jsem objevila čtenářskou výzvu pro rok 2019. Některé knihy se zdají být snadné, ale jiné. Proč by se mi mělo chtít číst o Ostravě? 

A opravdu jich mám tento rok přečíst dvacet a ne skloubit co nejvíc požadavků do jediné knihy. Jako první jsem sáhla hned po jedné z těch, které jsem dostala v rámci téže ceny ze soutěže.  

1.) Kniha, jejíž název je v rozkazovacím způsobu
2.) Kniha, která má lichý počet stran
3.) Kniha, ve které hraje důležitou roli hudební nástroj
4.) Cestopis
5.) Kniha od ženské autorky s mužskou hlavní postavou
6.) Kniha, která má v názvu kalendářní měsíc
7.) Kniha, která vás zaujala svou obálkou
8.) Kniha od asijského autora
9.) Kniha, která má na Databázi knih v době čtení méně než 10 komentářů
10.) Kniha od současné české autorky
11.) Kniha, jejíž děj se odehrává v Ostravě
12.) Kniha, která má v názvu slovo kniha
13.) Kniha autora, jehož jméno i příjmení začíná na stejné písmeno
14.) Kniha o vašem oblíbeném místě, zemi
15.) Kniha od autora, který napsal více než 20 knih
16.) Kniha s oxymórem v názvu
17.) Kniha, jejíž děj se odehrává ve vězení
18.) Kniha, která obdržela Man-bookerovu cenu
19.) Kniha poprvé vydaná v roce 2019 (nová kniha)
20.) Kniha s černobílou obálkou

Najdete na www.ctenarskavyzva.cz, vymyslela Databáze knih.cz

Žádné komentáře: