pondělí 25. listopadu 2019

Adventní kalendář (2019)

Už předloni jsem vám dala před Vánoci k dispozici adventní kalendář na kreslení či psaní (najdete zde), vloni jsem udělala dvě verze: prázdný (najdete zde) i ilustrovaný (najdete zde). Protože každý rok vychází jednotlivé dny různě, připravila jsem pro letošek nový kalendář. 

Využila jsem zentanglový vzor Verdigogh, který mi pro Vánoce připadal tak nějak příznačný. Kalendář si můžete stáhnout zde. Doufám, že se vám bude líbit, i když v něm zůstalo jen málo místa na vlastní psaní či kreslení.

A co plánuji jako vánoční překvapení na blog? Chvíli jsme si myslela, že bych mohla každý den spáchat nějaký nový článek, ale nakonec jsem usoudila, že to je příliš závazné a už předem určeno k záhubě (viz nedokončený Inktober 2019 a to to bylo jen pěti až desetiminutové kreslení každý den), a tak jsem se rozhodla, že vytvořím speciální seznamy. 

Budou to svým způsobem také články, ale spíš takové tlachací. Pokaždé se dozvíte něco nového... a často z různých oblastí, aby to pro vás bylo co nejzajímavější. (A zkusím dopsat i nějaké články.)

Dodatek 2. 12. 2019: Prý je můj letošní ilustrovaný kalendář příliš tmavý, tak jsem vytvořila jednu prázdnou verzi začínající nedělí:

Žádné komentáře: