pátek 15. listopadu 2019

Plány na víkend

Na víkend jsem si naplánovala Vysočinu. Hlavní záměr byl pořídit foťák či telefon, v nejhorším případě obojí. A taky troubu, protože tu v novém domově nemám. Ale brzy moje plány ztroskotaly na tom, že jsem zapomněla, že nejsem v Praze, takže v sobotu odpoledne mají obchody zavřeno a navíc jsem se nemohla potkat s kámošem, který by mi ohledně elektroniky fundovaně poradil, což byl ten hlavní důvod, proč jsem do obchodu ani nevyrazila. Takže shánění a řešení problémů se odkládá na neurčito. :-(

Že nemám, čím fotit mě frustruje (hlavně kvůli blogu, ale i jen tak), na pečení vánočního cukroví stejně moc času nemám (podobně jako na vaření), takže to jsem celkem v klidu, ale proč můj telefon nechce zobrazovat a odesílat smsky, to je mi záhadou. Je chyba v něm? Nebo je to SIMkou? Všechno ostatní (včetně hovorů) dělá normálně i baterka dlouho vydrží. Na druhou stranu v jiném telefonu (už týden! půjčeném od kamarádky) mi jdou smsky normálně a telefonování taky. Ale není to jen větší pamětí?

2 komentáře:

Kamilek řekl(a)...

Jo, problém může být v paměti. Jeden z mých prvních telefonů měl paměť asi na 10 sms a jak se zaplnila, tak nic neodeslal ani nepřijal, dokud jsem něco nesmazal...

Angelika řekl(a)...

Příště se ptám rovnou tebe. Je to v paměti... Jenže já právě nemůžu ani smazat, když se do toho nedá dostat.