úterý 14. září 2021

Děláme předsíň

Možná jsem ještě nezmínila, že jsme se v létě pustili do předsíně. Jedná se o přístavbu, ve které se v rozích místnosti tvořila plíseň. Dost mě to štvalo, i když se v naší předsíni nacházel jenom botník a mrazák. A tak jsem požádala přítele, abychom ji vymalovali vápnem. Stejně už to potřebovala. 

Vzhledem k velikosti místnosti jsem si myslela, že to bude víkendová záležitost. Do škrábání jsme se pustili oba. Strávila jsem tím jenom pár hodin, zato přítel značnou dobu. Nejen že to moc dobře nešlo, čas také prodloužilo několik potřebných vrstev vápna. Ale musím říct, že teď je opravdu skvostně bílá!

Když se škrábalo či malovalo, měli jsme vysazené dveře z pantů a Princezna krásně hlídala. Naše malování se jí zalíbilo, byla to totiž skvělá příležitost dostat se aspoň částečně do domu. Zkoušela spát na různých místech. Nejlepší ovšem bylo za kamnama, která tam provizorně stojí už několik měsíců (nespolehlivý dělník), protože pak nebyla vůbec vidět.

Můžu bejt aspoň tady?


Žádné komentáře: