úterý 1. srpna 2023

Bydlení u tchyně je v pohodě

Už víc jak dva měsíce bydlíme s manželem u tchyně nedaleko našeho domova. A musím říct, že je to naprosto v klidu. Fakt! 

Kdybyste mi to ale řekli před třemi měsíci, nevěřila bych vám. Mám pocit, že už jsem si dost zvykla na svou svobodu. Nejdřív vejška v Brně, chvíli u našich, pak práce v Praze, teďka společná domácnost s přítelem, který se stal manželem... se spolubydlením jsem problémy neměla, ale bydlet u někoho, komu se musím podřizovat? To mi přišlo takové divné. A hlavně to není jako podnájem (v Brně se normálně říká privat, aniž by se tím myslely nějaké sexuální služby, jako se myslí v Praze, pořád ještě jsem si na to nezvykla), kde když se vám nelíbí, jednoduše zvednete kotvy a jdete pryč. Prostě pohoda. Kdybych se naštvala a odstěhovala se od tchyně, bylo by vhodné, aby šel manžel se mnou, a tak bych ho vystavovala dost nepříjemné situaci. A taky bych si něco k bydlení musela najít a pak řešit, kdo kdy a jak bude jezdit domů krmit. A to ani nemluvím o tom, že nám rekonstrukci pomohla zařídit a významně se na ní finančně podílí.

Nicméně těmto úvahám už vůbec nemusím věnovat prostor, protože je to tady různé na škále od snesitelné do boží! Jasně, že to není jako doma: nejsou tu zvířata (kromě psa), místo trávy je tu beton a člověk nemá v lednici, co by chtěl, resp. mi bylo mým drahým doporučeno, abych v ní neměla nic, že se to tam jinak nebude moci vejít. Ale má to i své výhody: lednice se nějakým záhadným způsobem plní sama. Ne všechny věci jsou moje oblíbené, ale třeba meloun bych si jen sama pro sebe určitě nekoupila.

Kromě občasných menších neshod mě štve jen jediná věc: naprosto nemožný internet. Takže se některé moje dny práce z domova mění ve chvíle čirého zoufalství, kdy mi spadne internet právě ve chvíli, kdy máme mít poradu s vedoucím. Ještě že jsou ty prázdniny a děje se toho o poznání méně než v průběhu roku! Ovšem, je to znát i na mé blogerské tvorbě, jak jste si jistě všimli. Pořád si říkám, že se polepším, ale když zasednu k počítači a můžu psát tak leda do Wordu, nějak to není ono.

Žádné komentáře: