pondělí 16. října 2023

Jsem zpátky ;-)

Myšleno spíš mentálně než fyzicky, protože to jsem si odskočila jen na jeden víkend na Ateliéry. Ale jak víte z minulého článku, donedávna jsem se nořila do vod malování. 

A teď se mi naskytla úžasná příležitost přečíst si knížku, o jejíž existenci jsem neměla ani tušení, ale když už jsem o ní věděla, těžko jsem mohla myslet na něco jiného. Pokud vám Půlnoční slunce nic neříká, autorka by mohla. Je jí Stephenie Meyerová. Zdá se vám to povědomé?

Malá nápověda: Bella a... Edward. Upír. Hmm, začíná vám svítat? 

Jojo, jde o Stmívání. Jenže tentokrát je ten stejný příběh popsán z Edwardova pohledu. Úchylný a děsně zajímavý. Ne ten příběh, ale nápad. Proč číst jeden příběh ze dvou pohledů?

Já nevím, ale každopádně to má něco do sebe.

Žádné komentáře: