neděle 25. března 2007

Jak dělala kočička dort

Recept na dort jsem si našla až pár minut před tím,než jsem šla spát. Není nad to, když máte dům plný kuchařek. :-) Zaujaly mě hned dva recepty. S tvarohem nebo banány, to je otázky.

Nikdy jsem nedělala žádný dort, takže to je asi jedno. Úspěch bude stejně z velké části záviset na štěstí.:-(

Ráno si jdu koupit banány a samozřejmě ještě vezmu pár sladkostí. To je hrozný, copak fakt nejsem schopná koupit jen to, co potřebuji?!

Doma díky mamce zjišťuji super věc. Ten dort by asi taky chtělo něčím ozdobit, když už na něj chci dát svíčky. Klasická by byla šlehačka, ale tu nemám, znovu se mi na nákup nechce (kdoví co bych koupila?) a navíc šlehajda má tu nevýhodu, že se musí brzy sníst. Takže jsme vymyslely polevu z čokolády. To snad bude hezky vypadat, dobře chutnat a myslím, že se to k banánům fakt hodí. Problém jsou opět svíčky. :-( Co já s nimi udělám? Ten dort je docela show, jak to pozoruji.

Jé, tak už s pudinkem mám problémy:-(, trošku jsem si zabojovala a snad bude dobrej. Na druhý pokus jsem si přečetla návod a bylo to v pohodě. Malá rada: neházejte pudink do vřelého mlíka – udělá vám to pěkný hrudky a už s tím nic nepůjde.

Při přípravě mi naštěstí pomáhala mamka. Nedělala sice nic extra, spíš jde o ten dobrý pocit, že na vás dohlíží někdo zkušenější.

A proč jsem se vlastně celý den (od desíti do tří) s něčím takovým dělala, když to můžete koupit na každém rohu? Přece proto, že můj milovaný za všechnu tu dřinu stojí.

Víte, co bylo nejlepší? Když mi můj přítel řekl kočičko a já mu na to odpověděla, že je pejsek, nebo něco v tom smyslu a on navrhl, že bychom spolu mohli upéct dort. Se smíchem jsem protestovala, že radši ne… asi už víte, že to nebylo proto, že oni tam dávali mýdlo a podobné lahůdky.

Žádné komentáře: