pondělí 12. března 2007

Jen tak 17 - Mlíčko

Včera jsem udělala takovej trošku větší nákup se svým klukem. Když jsem si všimla, že si vzal ochucené mlíčko, dostala jsem na něj chuť a poprosila ho, jestli by mi taky pro jedno nedošel, protože jsem nevěděla, kde ho vzal, a zkuste si něco hledat v supermarketu... zvláště když vám nějaký pán oznámí, že budou zavírat, ať jdete k pokladně.

Když mi ho přinesl, ukázal mi, že na nálepce je napsáno: "soutěž! úpůná pravidla soutěže najdete na www.a7b.cz". Super, takže toto by měla být částečná? Nevadí, mrknu se tam.

Dneska při dělání věcí do školy jsem si na to vzpomněla, najedu na tu stránku a co tam není? No jen se klidně podívejte, stačí jeden klik. Nevím, jestli to ještě platí, ale já tam nenašla víc než:
Soutěž
Stránku pro Vás připravujeme.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Promiň, ale pořád se musím smát názvům některých tvých článků. Jen tak 17...To by vážne bez toho nešlo? Takový Jen tak 327 bude asi vypadat divně:)...

Angelika řekl(a)...

Však v pohodě. Šlo by to jinak... a taky půjde, doufám, ale až na nových stránkách. Tady jde o to odlišení článků, které jsou jen tak ze života a nejsou nijak víc vyprávěcí, prostě jen krátké postřehy.