čtvrtek 5. dubna 2012

Zelený čtvrtek i pivo

Na Zelený čtvrtek jsem ochutnala zelený pivo. Sice jsem si k obědu nestihla dát špenát, ale aspoň trochu té zeleně jsem zvládla a jsem stylová.

Je zajímavé, jak se někdy věci podivně sejdou. V práci se mi zrovna nedařilo a měla jsem náladu pod psa. Přibyly mi povinnosti zrovna ve chvíli, kdy se mi to opravdu nehodilo, ale připadalo mi příliš sobecké odmítnout drobnou pomoc kolegovi.

A pak prásk. Dostala jsem krásné, ručně malované perníkové vajíčko od kolegyně. Pak od druhé drobná vajíčka na ozdobu... a na závěr mi zavolal kamarád, jestli nechci zajít do hospody na tatarák. Už jsme se dlouho neviděli a já si takovou příležitost nemohla nechat ujít. A bylo to vážně skvělý!

P. S.: Zelený pivo taky ušlo, aspoň je míň hořký než to normální.

Žádné komentáře: