úterý 20. srpna 2013

Šťastně uklízím kancelář

Když jsem dnes po týdenní dovolené přišla do kanceláře, fascinovaně jsem si prohlížela kolegyninu část. Byla tak překrásně uklizená, že mě to až šokovalo. Jak se jí podařilo uspořádat to množství čajových pytlíků a krabiček do tak úhledného a harmonického celku? 

Hned jsem se pustila do svých hromad papírů nevzhledně vyčuhujících z polic, knížek založených papíry s poznámkami do skript i jinam, roztodivných krabiček a pytlíků čajů, oschlých květin a dosud neroztříděných materiálů k disertaci. Po hodině práce byly hotové tři poličky ze šesti, sice jen ta snazší polovina, ale i tak mě překvapilo, jak málo času mi zabralo všechno to vyndat, otřít prach, a zase pěkně a snad i lépe naskládat zpátky. Také se mi podařilo objevit některé dávno zapomenuté čajové poklady, přesně jak to u větších úklidů vždycky bývá. 

Takže když se vám nic nechce, jako ráno mně, mohu vám jen doporučit uklidit některou část svého majetku. Třeba jen jednu poličku nebo šuflík. Hned budete mít lepší pocit, že vám dílo roste (ubývá?) pod rukama a máte doopravdy hotovo, což u mnoha dnešních zaměstnání není.

Žádné komentáře: